نمایندگی فروش عمده وخدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

آدرس نمایندگی خدمات تعمیر خرید کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

نمایندگی فروش عمده وخدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

آدرس نمایندگی خدمات تعمیر خرید کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

لیست قیمت فروش عمده خرید خدمات پس از فروش تعمیر نصب آدرس نمایندگی رسمی کولر گازی اسپلیت در شیراز-عظیمی09174935800

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۷
تیر


کولر گازی ها که یک دستگاه الکتریکی مکانیکی بزرگ هستند . قطع برق به طور کلی موجب مشکل نوسان ولتاژ می شود که می تواند به سیستم تهویه هوا آسیب برساند. کولر گازی جدید قادر به حل این مشکل هستند، این کولر دارای یک بخش هوشمند است که به عنوان یک تثبیت کننده کوچک عمل می کند تا عملکرد صحیح AC در محدوده 155 ولت تا 264 ولت را تنظیم می کند.

 نقص کارخانه یا آسیب خارجی می تواند منجر به نشت مایعات در داخل کولر گازی شود. گاز مبرد مقداری سمی است و اگر عمیقا استنشاق شود، می تواند تأمین اکسیژن را به سلول ها و ریه ها قطع کند.


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت رفاه حال مشتریان با ارائه ی جدیدترین و با کیفیت ترین کولر گازی اسپلیت ها شما  را در خرید و خدمات پس از فروش آن بهره مند سازد. 


مدل کولر گازی : کولر گازی کم مصرف گری مدل GREE ICOOL-H24H1

گارانتی کولر گازی : گارانتی نیا ( 24 ماه-60 ماه ضمانت کمپرسور )

عملکرد کولر گازی : سرمایش و گرمایش

رده انرزی : A

ظرفیت سرمایش : 24000 BTU/hr

تعداد پنل کولر گازی : یک عدد

تعداد کمپرسور کولر گازی : یک عدد

نوع کمپرسور کولر گازی : روتاری

قابلیت های خاص کولر گازی :

مجهز به سیستم اینورتر INVERTER ( صرفه جویی 60% در مصرف انرزی )

دارای عملکرد فوق العاده کم صدا

قابلیت هدایت باد به چهار طرف

مشخصات دیگر کولر گازی :

دارای میزان پرتاب باد بالا

دارای محدوده ظرفیت سرمایش 20 تا 30 هزار BTU/hr

دارای نوع برق مصرفی تک فاز

دستگاه دارای حداکثر طول لوله کشی 25 متر و حداکثر ارتفاع لوله کشی 10 متر میباشد

دارای لوله و کابل رابط

دارای نوع گاز مصرفی R410A (مبرد)

دارای صدای بسیار کم

دارای توان بالا


در استفاده از کولر گازی اسپلیت ممکن است با مشکلات زیر مواجه شویدگروه تاسیساتی یزد تهویه به    یاری شما می شتابد: 


 – وجود برفک روی لوله ها      


یخ زدن کولر گازی

هفتمین مشکل شایع کولر گازی برفک زدن لوله های کولر گازی یا کندانسور نشانه کاهش میزان شارژ گاز دستگاه یا کثیف بودن فیلترها می باشد . بعد از خاموش شدن ، آب شدن یخ ،نشتی به دنبال خواهد داشت ، کولر گازی را ریست نکنید اگر تمیز کردن فیلترها کمک نکرد کولر را تا حل مشکل روشن نکنید.

 – سیستم تهویه مرکزی روشن نمی شود

یکی دیگر از مشکل شایع کولر گازی روشن نشدن کولر گازی می باشد اگر سیستم کولر گازی مرکزی روشن نمی شود اول سعی کنید ترموستات و کنترل را تنظیم کنید اگر این کار جواب نداد با تکنسین های ما تماس بگیرید تا کولر گازی را بازدید و تعمیرات لازم را انجام دهدند                                                                                                     



انواع گاز مبرّد در کولر گازی و اسپلیت 


بطور کلی مبرّدهایی که در اسپلیت ها مورد استفاده قرار می گیرند به سه نوع تقسیم می شوند 


گاز مبرّد فریون 22 (R22): از قدیمی ترین مبرّدهای منسوخ شده است. این مبرّد فرمولی شیمیایی داشته و برای لایه اوزون مخرب است.

گاز مبرّد فریون 410 (R410): فرمولی گیاهی داشته و دوستدار محیط زیست بوده و دارای راندمان بالایی است. مبرّدهای R410 امروزه در کولرهای اینورتر دارای بیشترین کاربرد می باشند.

گاز مبرّد فریون 407 (R407): این مبرّد نیز فرمولی گیاهی داشته و دوستدار محیط زیست است و راندمان بالایی نیز دارد، ولی از نظر کاربرد به گستردگی مبرّد R410 نیست.



گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588       

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • فروش عمده کولر گازی اسپلیت در شیراز
۲۶
تیر

یزان سرمادهی کولر با معیار BTU مشخص می گردد. BTU بالاتر به میزان سرمادهی بیشتر در واحد زمان است (نه اینکه دمای باد کولر خنک تر است بلکه میزان سرمایی که وارد محیط می شود بیشتر خواهد بود)


کولر های گازی در دو نوع پنجره ای و اسپلیت ساخته می شوند. کولر گازی پنجره ای به دلیل فضای زیادی که برای نصب می گیرد طرافداران زیادی ندارد زیرا ممکن است این فضا وجود نداشته باشد و نصب آن با مشکلات بیشتری همراه شود . ضمنا مدلهای پنجره ای دارای توان محدود و تنوع کمتری و صدای زیادی دارند 


مدلهای اسپلیت از دو بخش پنل داخلی و واحد (یونیت) بیرونی تشکیل شده . یونیت بیرونی شامل کمپرسور و بخش کنترلی بوده و واحد داخلی شامل صفحات رادیاتوری ، سیستم کنترلی و فن مربوطه می باشند. مدلهای کولر گازی اسپلیت معمولا در مدلها و طرحها با ظرفیت های متنوع تری ساخته می شوند . بعضی از مدلهای کولر گازی اسپلیت دارای دو کمپرسور و با قابلیت اتصال به چند پنل هستند. مدلهای اسپیلیت دارای صدای  کمتری بوده اما با توجه به قرار گیری واحد بیرونی در بیرون از ساختمان  مانند کولر پنجره ای ممکن است محدودیت هایی در نصب نیز داشته باشند. تایین یک مقدار مشخص سرمادهی برای یک فضا شاید خیلی دقیق نباشد چرا که وضعیت فضای موجود ، تعداد دستگاههای گرمازایی که در فضا وجود دارد ، میزان قرار گیری در معرض آفتاب ، ارتفاع دیوار تا سقف و بسیاری از موارد دیگر در آن دخیل است .


 

 


کولر گازی نباید از ظرفیت مشخص شده خیلی بالاتر باشد بغیر از اینکه از دستگاه در مکانهای با آب و هوای خشک استفاده شود . وظیفه کولرگازی علاوه بر سردکردن محیط کاهش رطوبت نیز می باشد درصورتی که ظرفیت کولرگازی بیش از اندازه باشد قبل از کاهش رطوبت ، فضا به دمای مطلوب رسیده و کولر خاموش خواهد شد .


چه مقدار ظرفیت سرمادهی برای هر مترمربع ساختمان مورد نیاز است؟


هر 1200 بی تی یو حدود 46 متر فضا را می تواند خنک کند اما این در شرایط کاملا ایده آل و عایق می باشد . 


درجه سرمادهی کولرگازی از دمای حدود 18 درجه سانتی گراد تا 30 می باشد. تعیین دما بر روی 18درجه سانتی گراد به معنای روشن بودن مداوم دستگاه و هزینه سرسام آور برق خواهد بود سعی کنید در فصول گرم اتاق را تبدیل به یخچال نکنید . دما را تا حد مطلوب حدود 25 تا 27درجه قرار دهید .با توجه به راندمان بالای کولر گازی درصورتی که کولرگازی درست انتخاب شده باشد و دمای استفاده در حد مطلوب تعیین شده باشد معمولا اختلاف هزینه برق زیاد نخواهد بود .


تمام کولر گازی ها به صورت فقط سرد و یا بصورت سرو و گرم ساخته می شوند . مدلهای سرد فقط در هوای گرم کارایی دارد اما از قابلیت بخاری کولر گازی نیز می توان در هوای سرد استفاده کرد البته اگر امکان استفاده از رادیاتو و یا بخاری گازی وجود داشته باشد استفاده از بخاری دستگاه کولرگازی توصیه نمیشود امااستفاده آن بصورت کمکی در هوای خیلی سرد در حالتی که دیگر دستگاههای گرمازا توان گرم کردن محیط را ندارد می تواند بسیار مفید باشد

 نشتی آب کولر گازی

برای جلوگیری از آسیب ناشی از نشتی آب، ابتدا کولر گازی خود را خاموش کنید. مسیر تخلیه آب (میعانات) ممکن است گرفته شده باشد. ابتدا سعی کنید گرفتگی مسیر تخلیه آب را باز کنید، اگر مشکل حل نشد تشت تخلیه کولر گازی شما ممکن است زنگ زده باشد و یا پمپ (پمپ فشرده) کولر گازی شکسته شده باشد. تعمیرکاران متخصص ما می توانند قطعه های آسیب دیده کولر گازی شما را تعمیر و یا تعویض کنند.


نشتی آب در حالت خاموشی :

اگر خنک کننده کولر گازی شما در حال تمام شدن باشد و یا فیلتر آن کثیف شده باشد کولر گازی هنگام کار کردن ممکن است یخ بزند. بعد از اینکه شما آن را خاموش کنید یخ ها آب شده و باعث خیس شدن کف یا سقف منزل شما می شود. اگر تمیز کردن فیلتر کولر گازی باعث برطرف شدن مشکل نشد می توانید با ما جهت بررسی و برطرف کردن مشکل تماس بگیرید. 


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677




  • فروش عمده کولر گازی اسپلیت در شیراز
۲۴
تیر



یکی از مراحل نصب کولر گازی اسپلیت لوله کشی آن است:


مراحل لوله کشی عبارتند از:

الف) تا جایی که امکان دارد از لوله مرغوب استفاده نمایید

ب) حتما از ابزار خم کردن لوله و برش لوله استفاده کنید و در ابتدای لوله کشی نیز فاصله بین بخش خارجی و داخلی کولر گازی را به دقت اندازه گیری کنید. همچنین، ابزار معمولی و مخصوص جهت تعیین قطر لوله عبارتند از:

الف) 1.4 اینچ (0.56/35-1.50-1)

ب)3.4 اینچ (0.519/05-1.50-1)

در ضمن، مراحل بریدن و پرچ کاری لوله نیز طبق آموزش های شرکت انجام می شوند. نهایتا، وکیوم کردن کولر گازی که بسیاری از تعمیرکاران و نصابان کولر گازی از وکیوم کردن این دستگاه اجتناب می کنند و کولر گازی را وکیوم نکرده و فقط هواگیری می کنند اما وکیوم کردن کولر گازی باعث می شود که اگر کولر گازی نشتی داشته باشد نشتی آن برطرف گردد و گاز آن بیهوده تخلیه نشود و کولر تا سال ها نیاز به شارژ گاز نداشته باشد البته دلایل وکیوم کردن به طور مختصر عبارتند از:

 

تخلیه هوای داخل سیستم

تخلیه رطوبت سیستم

مشخص کردن نشتی سیستم

 

همچنین، پمپ دان در واقع جمع آوری مبرد از سیستم داخلی و لوله ها و جمع کردن آن ها در کندانسور و رسیور مایع بخش خارجی کولر گازی می باشد. بنابراین، روش تخلیه هوای سیستم که در این روش نیز خود مبرد استفاده می گردد و با وصل کردن کمپرسور، مبرد به یک شیر سرویس و باز کردن آن، همزمان سوزنی شیر دیگر را فشار می دهد تا فشار گاز مبرد داخل کپسول باعث بیرون رانده شدن هوا از لوله و یونیت داخلی شود.


ویژگی های کولر گازی سامسونگ مدل  AR25KPFU-MAX :


کولر های گازی  سامسونگ max با قابلیت تولید سرمایش و یا سرمایش و گرمایش موجود می باشند.

همچنین کولر گازی سامسونگ مدل AR30KPFU-MAX30 مجهز به روکش محافظ فین ها و همچنین محافظ کمپرسور در مقابل صدمات احتمالی ناشی از نوسانات برق می باشد.

کمپرسور کولرهای گازی اسپلیت سامسونگ دارای قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتیگراد ( مناطق حاره و معتدل) می باشد.

جهت برآورد ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران ، برای طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع زیربنا حدود 400 تا 600 (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها بام ساختمان است به دلیل تابش نور خورشید به سقف ، به ازاء هر مترمربع زیربنا بین 600 تا 800 (بی تی یو) در نظر بگیرید.مثلا برای یک سالن 40 متری کولر اسپلیت 24000 می تواند مناسب باشد.


عملکرد: سرمایش و گرمایش

  برای 34 تا 45 متر مربع(براساس شرایط)

  حداکثر فاصله افقی پنل داخلی با بیرونی: 18 متر

  مجهز به فیلتر Full HD ضد انتشار ذرات آلرژی زا

  دارای تایمر 24 ساعته و سیستم شروع مجدد خودکار

  دارای گاز مبرد R22 و کمپرسور روتاری


حالت خنک‌کنندگی سریع

کولرهای گازی جدید سامسونگ قابلیت تنظیم دستگاه در حالت خنک‌کنندگی سریع یا Turbo Cooling را دارند که به شما این امکان را میدهد که در مدت کوتاه، دمای محیط را به دمای مناسب خود برسانید.

Full HD

فیلتر تراکم بالای حداکثربه کار گرفته شده در بوراکای تا ۶۰ درصد از ذرات ریز، گرد و غبار و باکتری‌های محیط از بین می برد تا هوای خانه یا محل کار شما بهتر و مطلوب تر شود





گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677



  • فروش عمده کولر گازی اسپلیت در شیراز
۲۳
تیر

چرا کولرگازی و اسپلیت قاچاق نخریم؟

 1-درج برچسب های تقلبی بر روی اسپلیت های قاچاق هم اندازه ولی با ظرفیت پایین، برای فروش در ظرفیت های بالاتر (برچسب ظرفیت کولرهای 24000 را روی کولرهای 18000 و 12000 را روی 9000 نصب می کنند).

  2- نداشتن ضمانت و خدمات پس از فروش از شرکت معتبر، پاسخگو برای وسایلی که نیاز به سرویس های دوره ای دارند.

  3- عدم توانایی در تأمین قطعات و لوازم کولرهای گازی اسپلیت مانند کیت، کمپرسور، فن و ...

  4-مصرف برق بالا و استفاده از کمپرسورهای چینی بدون نام (تقلبی) و استفاده از گاز R22 قدیم (البته امکان دارد برچسب تقلبی R410a هم بزنند.)


  5- تخلیه ی  احتمالی گاز مبرّد در حین عملیات حمل و نصب کولر گازی و اسپلیت


کولر گازی سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از برترین شرکت های تولید کننده در کره جنوبی می باشد. این برند تا به امروز توانسته است در زمینه ی ساخت انواع ملزومات خانگی و اداری، به خوبی عمل کند که یکی از توانمندی های آن، ساخت و تولید انواع کولر گازیست.

 کولر گازی سامسونگ، از بهترین برندهای کولر گازی در ایران محسوب می شود. کولرهای گازی این کمپانی دارای طراحی های منحصر به فرد و زیبایی هستند و استفاده از به روزترین تکنولوژی ها، تا به امروز توانسته است این کولرها را در صدر جدول پرفروش ترین محصولات سیستم تهویه مطبوع قرار دهد.

 می توانیم برند سامسونگ را از جمله ی قابل اعتمادترین برندهای تولید کننده در ایران بنامیم که با گارانتی و خدمات پس از فروش خود تا به امروز توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. بی تردید یکی از پیشنهادات برای خرید از میان بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت ، از برند معتبر سامسونگ خواهد بود.




گروه تاسیساتی یزد تهویه جهت رفاه حال مشتریان ارائه دهنده انواع برند های کولر گازی و اسپلیت بوده و با مشاوره رایگان و خدمات تخصصی در زمینه نصب و سرویس خریدی با اطمینان خاطر برای شما به ارمغان می آورد.


کولر گازی مدل مکس سامسونگ در ظرفیت های 12000 BTU مناسب برای فضای تا 30 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 18000 BTU مناسب برای فضای تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 24000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر) و مدل مکس 32 ( Max32 ) با ظرفیت 32000 BTU مناسب برای فضای تا 80 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر) و در مدلهای سرد تک و سرد و گرم به بازار عرضه می شود. کولرهای گازی سری مکس سامسونگ با داشتن گرید انرژی مصرفی B در محدوده کولرهایی با مصرف متوسط قرار میگیرند ولی با دارا بودن حالت Energy Saving با تنظیم حداقل کارکرد دستگاه برای رسیدن به دمای مطلوب، مصرف را به حداقل ممکن می رسانند. سیستم Turbo Cooling با زیر بار بردن حداکثر توان کولر، در کوتاه ترین زمان ممکن محیط را به درجه دلخواه می رساند. سیستم Good Sleep II به منطور ایجاد خواب راحت در شب وروز و هنگام بیدار شدن و در طول روز هم چنین صرفه جویی در هزینه برق مصرفی مکمل کولر گازی سری مکس سامسونگ می باشد. سیستم کمپرسور UTR Plus سامسونگ با قابلیت کارکرد در دمای 54 درجه سانتیگراد همراه با محافظ کمپرسور در مقابل صدمات ناشی از نوسانات برق از ویژگی های کمپرسور های موجود در سری مکس سامسونگ می باشد

ویژگی ها :

کولر گازی دو تکه با قدرت سرمایش و گرمایش

دارای فیلتر Full HD جهت جلوگیری از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار

سیستم شستشوی اتوماتیک اواپراتور(پانل داخلی)

روکش محافظ فین ها

محافظ کمپرسور در مقابل صدمات ناشی از نوسانات برق

سیستم Good Sleep II

سیستم تولید سرمایش سریع Turbo Cooling

صرفه جویی در مصرف انرژی Energy Saving

کمپرسور UTR و قابلیت کارکرد از -5 درجه تا +54 درجه سانتیگراد

دارای تایمر 24 ساعته

دارای سیستم شروع مجدد اتوماتیک


 جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمایید.

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • فروش عمده کولر گازی اسپلیت در شیراز
۲۲
تیر


ترموستات کولر گازی چگونه کار می کند ؟

 

کنترل کننده الکتریکی خودکار که جهت تنظیم دما در فضای بسته ، معمولاً آن را به دستگاه های گرم یا سرد ساز وصل می کنند; تا با قطع و وصل دستگاه ، آن فضا را در دمای تنظیم شده ثابت نگه دارد. هنگامی که دما به نقطه تنظیم برسد، ترموستات مدار برقی دستگاه را قطع می نماید و وقتی دما ۳ الی ۵ درجه از نقطه تنظیم پایین تر بیاید ، دوباره مدار را وصل کرده و دستگاه روشن می گردد.

ترموستات با کمپرسور در کولر گازی به صورت سری در مدار قرار می گیرد و با قطع ترموستات کولر گازی ، کمپرسور نیز خاموش می گردد. در اساس انقباض و انبساط  گاز دورن لوله مویی ترموستات (ناشی از درجه حرارت اواپراتور ) قطع و وصل ترموستات به وجود می آید. به این صورت که با پایین آمدن دما گاز منقبض و ترموستات قطع می شود و بر عکس با بالا رفتن دما گاز منبسط و ترموستات وصل می گردد.اگر گاز درون لوله مویی ترموستات خارج گردد دیگر ترموستات عمل نکرده و کلید ان به حالت قطع خواهد بود. در چنین حالتی ترموستات کولر گازی غیرقابل استفاده است و باید تعویض گردد.


انواع ترموستات کولر گازی اسپیلت :

 

ترموستات الکترومکانیکی کولر گازی

ترموستات الکترونیکی کولر گازی


دلایل صدای کولر گازی چیست


۱ – وجود جسم خارجی در کندانسور

اگر کولرگازی شما در حالت طبیعی کار می کند اما ناگهان صدایی از آن می شنوید احتمال دارد که یک جسم خارجی در داخل آن افتاده باشد به علت اینکه پنل خارجی کولر گازی در فضای بیرون از ساختمان قرار دارد می تواند محلی برای لانه کردن جانوران موزی و یا پرندگان باشد.

در چنین حالتی سریعا دستگاه را خاموش کنید و برق آن را قطع کنید سپس توسط یک چراغ قوه داخل دستگاه را دقیق نگاه کنید. اگر جسم خارجی یا حیوانی بود آن را خارج کنید.



۲ – شکستن تیغه های فن

در برخی از موارد گیر کردن جسمی به تیغه های فن باعث شکسته شدن و تاب برداشتن تیفه های فن می شود. پره های فن را با دقت نگاه کنید اگر انحنایی در آن وجود دارد آن را به حالت اول برگردانید.

اگر نتوانستید این کار را انجام دهدید با فدک تهویه مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی تماس بگیرید تا به یاری شما بشتابند.

۳ – تراز نبودن دستگاه

پنل خارجی کولر گازی و پنل داخلی کولر گازی از نظر تراز بودن دارای اهمیت زیادی می باشد . در صورتی که هنگام نصب کولر گازی به تراز نبودن آنها دقت داده نشده باشد این تراز نبودن به مرور زمان باعث می شود که دستگاه به صدا درآید .

در چنین حالتی باید از یک نصاب کولر گازی بخواهید تا برای تراز کردن دستگاه شما در محل حاضر شود تا به رفع مشکل بپردازد


 گروه تاسیساتی یزد تهویه در زمینه  ی فروش وخدمات پس از فروش وتعمیرات آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب گروه یزد تهویه تماس حاصل فرمائید

مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • فروش عمده کولر گازی اسپلیت در شیراز